اجرای برنامه های قرآنی دبستان

برنامه های قرآنی متنوع و مفید در راستای ترغیب و تقویت دانش آموزان، در دبستان پسرانه امام حسین(علیه السلام) اجرا می شود.
به گزارش تبار،  آموزش قرآن و آموزهای این کتاب الهی در اولویت برنامه های موسسه امام حسین (علیه السلام) قرار دارد، لذا برهمین اساس برنامه های قرآنی متنوع و مفیدی با همت مسئول فرهنگی موسسه حجت الاسلام تولایی، تنظیم شده است.
مورخ 24 آبان 97، اجرای مراسم قرآنی صبحگاه با عنوان ” هر روز با قرآن و عترت ” شامل 365 موضوع مختلف و همچنین برنامه حفظ قرآن کریم که به صورت نموداری پیشرفت دانش آموزان برای تشویق و ترغیب بیشتر بر روی درب کلاس نصب می شود.
رهبر معظم انقلاب در یازدهم مرداد سال 90 در دیدار با جامعه قرآنی كشور فرمود: یكي از چیزهائي كه می تواند تدبر در قرآن را به ما ارزاني بدارد، حفظ قرآن است. ما حافظ قرآن كم داریم و من قبلاً گفتم كه در كشور ما حداقل باید یك میلیون نفر حافظ قرآن باشند – حالا یك میلیون كه عدد كمي است نسبت به این جمعیتي كه ما داریم – اما حالا چون دوستان الحمدللَّه یك مقدماتي فراهم كرده‌اند، كارهائي را مشغول شده‌اند و دارند برنامه‌هائي را فراهم می كنند براي اینكه ان‌شاءاللَّه حفظ راه بیفتد، ما هم امیدمان بیشتر شده و به جاي یك میلیون، می گوئیم ان‌شاءاللَّه ما باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشیم.
انتهای پیام/

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20