آموزش از راه دور/ کلاس اول ب

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش از راه دور در دستور کار معلمان پرتلاش دبستان پسرانه امام حسین(علیه السلام) قرار گرفته است.

به گزارش تبار، در ایام شیوع کروناویروس و تعطیلی مدارس، آموزش برای دانش آموزان کلاس اول ب دبستان پسرانه امام حسین(علیه السلام) همچنان ادامه دارد. سرکارخانم مندوستی معلم این پایه با بیان اینکه همه والدین دانش آموزان در یک گروه فضای مجازی مختص آموزش عضو شده اند، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات اجباری و اینکه بچه ها نسبت به انجام تکالیف بی انگیزه شده اند. بنده یک برنامه وظایف برای والدین فرستادم که براساس این برنامه والدین به تکالیف بچه ها رسیدگی می کنند و از طرف معلم مانند روال کلاس برای تکالیف انجام شده ستاره می زنند.

سرکارخانم مندوستی گفت: از آنجایی که بچه ها علاقه به بازی با گوشی های موبایل دارند یک سری از نرم افزار آموزشی که همراه با بازی هست برای والدین، در رابطه با سودوکو، جمع ذهنی قرآن، فارسی و… فرستاده ام.

 

معلم کلاس اول ب آموزشگاه در پایان با بیان اینکه: والدین بین ساعت ۷ تا ۹ شب می توانند تکالیف انجام شده را ارسال کنند، عنوان کرد: در این بین به بحث فعالیت های مهارتی( نقاشی،کاردستی، مناسبتی و….) هم رسیدگی می شود.

انتهای پیام/


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.6/20